'

'

tiistai 11. elokuuta 2015

NYT OLEN KÄYNYT...


Heippa!

Olen tässä viime päivät mainostellut meneillään olevia LÄHIÖFESTIVAALEJA
Vantaan Mikkolassa
(lähinnähän olen kertonut tapahtumaan liittyvästä sisustuskirpputorista)


Tänään sitten mulle tuli itsellenikin tilaisuus tutustua ko. tapahtumaan:
täytyy sanoa, että kyllä oli mahtava kokemus
ja paljon hauskoja ideoita löytyi myöhemmin purettavista kerrostaloasunnoista.



Mun postauksessani ei ole paljoa tekstiä / tietoja, eikä montaa kuvaa,
mutta lisää informaatiota ja kuvia voit katsoa esim. Rintelän Ruusan blogista *KLIKS*
sekä Johannan Löytö-blogista *KLIKS*



Palatakseni jälleen kirppikseen:

Unelmien Talo&Koti-lehden sisustuskirppishän pidetään tuolla alueella ensi lauantaina
ja sinne minäkin kimpsuineni/ kampsuineni sitten riemumiellä suunnistan.
(Halutessasi voit selailla aiempia postauksiani,
 mistä löytyy kuvia minulta kirpparille myyntiin lähtevistä tuotteista,
ja mukaanhan lähtee paljon, paljon muutakin kivaa, mistä en postaile)
Ja onhan paikalla tietysti myös muita sisustusbloggareita myymässä
omia ihanuuksiaan.
Toivottavasti sinäkin pääset paikalle
tutustumaan festivaalien monipuoliseen tarjontaan!
Menen n. klo 11 ja olen mahdollisesti n. klo 14 asti.



Yhteistyö-ja mediakumppaneita mm...
A-lehdetMTVTikkurilaKekkilä

4 kommenttia:

Ruusa kirjoitti...

Sinne sitten!! Jeee!! Kivaa nähdä sitten vielä vähån enemmän mitä sieltä löytyy..

Leena kirjoitti...

Kiitoksia kuvista ja vinkeistä!

Saassa kirjoitti...

Kivoja kuvia. Toivottavasti kauppa käy hyvin :-)

Riitta Sinikka kirjoitti...