'

'

torstai 27. joulukuuta 2012

ETTÄ TÄLLAINEN ☺



 Heippa!

Blogeissa pyörii paljon haasteita ja TUNNUSTUKSIA..
Niin kuin olen jo kirjoitellutkin,
olen niihin huonohko vastaamaan  :(
mutta nytpä päätin, että otan haasteen vastaan ja teen tunnustuksia
Useasti niitä on kait  kahdeksan eri asiaa / kohtaa...
minä ajattelin kertalaaksista tunnustella enemmänkin
eli tunnustuksia tulee 8 erillistä osaa  (= kahdeksan päivän ajan)
Ja lisään joka postaukseen musiikkia,  mistä pidän.


Tunnustuksia OSA 1.

♥ olen + 50
♥ mulla on aina ollut lyhyt tukka
♥ olen uskaltautunut hevosen selkään,
mutten koskaan ottamaan sammakkoa tai onkimatoa  käteeni..
♥ olen ajanut mopolla, henkilöautolla, traktorilla...
mutta salaisena haaveenani,
 olisi saada kokeilla, miten täysperävaunullinen lähtee liikkeelle..

( kuva; kesällä -11)



Joskus autoilu on myös tällaista...
Pariisin Kevät ♥



OIKEIN ILOISTA PÄIVÄÄ!
♥  terveisin  Riitta Sinikka ♥

12 kommenttia:

kosotäti kirjoitti...

Hi hi hii:) jotta rekkaa pyörittelemään.
Kyllä ne sammakot ja madot saa jäädä miultakin sinne maahan, ei oikein mieluisia.

AnniK kirjoitti...

Ihana kesäkuva tänne talvisten maisemien keskelle :)

Enya kirjoitti...

Iloisia välipäiviä myös sinulle!

sirkkis kirjoitti...

Kiitos tuo kesäkuva oli ihana vaihtelu ja mukavia joulun jatkoja.

♥ Hannele kirjoitti...

kaannattaa suudella......

Emilie kirjoitti...

Hei kiva idea jakaa nuo "tunnustukset" eri päiville. Hei kastemadothan ovat "ystäviä", muokkaavat ja lannoittavat kasvimaata ;)
Mukavia välipäiviä sinnekin!

Leena kirjoitti...

Hauskat tunnustukset!
Kivaa loppuviikkoa Sinulle ♥

Irmastiina kirjoitti...

Mukavia tunnustuksia!

Marru kirjoitti...

Hih.. hevosen selässä olen kanssa monen monta kertaa ollut, mutta sammakot ja kastemadot... yök! :)

Riitta Sinikka kirjoitti...

Sarin vaatekomeron kätköt kirjoitti...

Jotta rekan rattiin...:D Kannatan tuota haavetta, se olis kiva kokeilla! Sammakot ja kastemadot on jo tuttuja. Kissoilta joutuu pelastamaan sammakoita aika ajoin ja onkiminen rentouttaa ja saa luomusyötävää...:) Kivaa viikonloppua!

Riitta Sinikka kirjoitti...