'

'

perjantai 29. heinäkuuta 2011

TUOLI



Heippa!

Antiikkimarkkinoilta löytynyt tuoli, oli hyvä ostos.
Sopivan värinen, hyvä istua.

(vai pitäiskö olla "järkevä", ja laittaa ekana "hyvä istua"
ja sitten vasta "sopivan värinen"..)





Se tuotiin makuuhuoneeseen vihreän,
Loviisalaiselta ystävältä saadun pöydän seuraksi.





Pienestä kirjoituspöydästä saan KAMPAUSPÖYDÄN!
Vov, sanon minä, semmoista ei mulla oo ennen ollutkaan.
Nyt hakusessa peili, ja varmaankin jotain muuta tykötarvetta,
minkä löytäessäni, tiedän etsineeni / tarvitsevani!




***********

MUKAVAA PÄIVÄÄ!

Terveisin Riitta Sinikka

7 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Oot kyllä melki kellon tarkka näin aamulla ;O). Taas mä täällä dataan aamupalaa popsiessani ja kattelen yön aikana tulleita postauksia ennen töihin polkaisemista. Just ennen lopettamista kun päivätän sivun, niin onhan se postaus tullut sulta. Heräätkö aina ennen kukkoa, vaikka saisit nukkua?

Tuoli on kyllä kauniin mallinen. Vihreä ei tosin ole mun lemppari, mutta sopii sun väritykseen.

Riitta Sinikka kirjoitti...

KATJA, moi! Mä oon kyl aamuvirkku, mut meen aikaisi nukkumaankin. Mulla on aina ollu sellainen rytmi. Joskus haluaisin valvoa illalla, mut uni voittaa väkisin..IHANAA päivää Sinulle!!!!

Anonyymi kirjoitti...

Herkku tuoli ja mikä herkku pöytä! :) Ihanan löydön kyllä teit. Ihanaa perjantaita sinne myös! :)

Santtu kirjoitti...

Olen vastavierailulla blogissasi, ja heti jäin koukkuun.. ;) Mahtava löytö tämä tuoli ja vielä ihanan värinenkin! :)

Sesse kirjoitti...

Kääk, miten ihana pöytä! Olen heikkona turkoosiin :)

Riitta Sinikka kirjoitti...

INKA, moi! Jep, joskus onnistaa ja etsimä tulee kohdille. Hauskaa päivänjatkoa!

SANTTU, heippa! Hauskaa, kun tulit! Olen heukkona noihin väreihin..Hauskaa päivänjatkoa!


SESSE, heippasan! Joo, pöytä on ollut jo pari vuotta ja kotiutui tänne hyvin.Hauskaa päivänjatkoa!

U-mummu kirjoitti...

Ihana tuoli ja vielä ihanampi pöytä...ite ettinyt tuommosta jo kauan, mutta kaikki, mitkä löydän ovat joko varattu tai niiiiin kalliita ettei tohdi ostaa. Ihania kuvia sulla muutenkin ja mieltä ilostuttava blogi :)